پرنیاوحوریا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بی خیال

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

محمد علی
ساعت17:54---26 اسفند 1389
با سلام.

شاعر میگه:

برو بی خیالی میکن مگو چیست بی خیالی

که سرمایه جاودانیست بی خیالی

از مطالبت خیلی خوشم اومد.

اینطور که معلومه طبع شعر هم داری.

عمل تبادل لینک بین وبلاگ من و شما صورت گرفت.

اگر یه وقت وقت خالی آوردی یه سری به ما بزن و نظرتو بگو.



یا علی....
پاسخ:سلام دوست عزیز .شرمنده دیر جواب دادم !حتما سری به وبلاگت می زنم موفق باشی


siavash
ساعت18:59---21 اسفند 1389
سلام وبلاگ خوبی داری فقط یکم رو قالبت کار کن وبلاگ منم بیا


پیج رنک وبلاگ من 2 هست و روزی 25000 تا بازدید


داره اگه خواستی تبادل لینک کنی منو با اسم انباری عکس


لینک کن بعد بیا تو قسمت نظرات بهم اعلام کن تا لینک شی


راستی اگه میخوای از شر فیلتر راحت بشی بیا تو وبلاگم


عضو شو تا برات جدید ترین فیلتر شکن های روز رو برات


بفرستم :::راستی میخوای بدونی که سرعت اینترنت ایران تو جهان


چندمه بیا توقسمت آرشیو رو لینکش کلیک کن ببین ژاپن چیکار کرده!!!!



سلام دوست عزیز .ممنون از اظهار نظرتون .من آماتورم ومی دونم وبلاگم بجگانه است اما دوست دارم بنویسم برای دلم .......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اکبردرژند در 17:59 | |